Fontosabb feladataink:

Ügyviteli rendszer üzemeltetése: Lakónyilvántartás, analitikus könyvelés, naplófőkönyv, teljes dokumentumtár. Külön felhasználói jogosultság a lakóknak és a számvizsgáló bizottsági tagoknak, havi közös költség tájékoztató/felszólító levél küldése e-mailen, kommunikációs platform a társasházkezelő és a lakók között pl.:hibabejelentés.

Épületbiztosítás: A társasház épületbiztosítására ajánlatok bekérése több biztosítótól és jobb ajánlat esetén közgyűlésen történő bemutatása, majd szerződéskötés. A közös tulajdonnal kapcsolatos káresemények teljes körű ügyintézése.

Banki ügyintézés: Online banki felületen keresztül ügyintézés, pénzügyi műveletek lebonyolítása.

Kiadási számlák kifizetése: A társasház közüzemi és javítási számláinak pontos és időben történő rendezése mely kettős aláírással történik, ami azt jelenti, hogy a társasházkezelő a számvizsgáló bizottság valamely tagjával együttesen engedélyezi az összeg átutalását, kifizetését.

Társasházzal történő elszámolás: A számvizsgáló bizottsági tagok az ügyviteli rendszernek köszönhetően bármikor megtekinthetik valamennyi tulajdonos egyenlegét, a társasház pénzügyi állapotát figyelemmel követhetik. Természetesen személyesen -előre egyeztetett időpontban – a tulajdonosi közösség és számvizsgáló bizottsági tagok megtekinthetik a társasház könyvelési anyagát és dokumentumait.
Törvényi előírásnak megfelelően az éves elszámoló közgyűlés minden év május 31-ig megtartásra kerül, melyen a tulajdonosok felé bemutatásra kerül a számviteli szabályok szerint elkészített költségvetési javaslat (2003. évi CXXXIII. törvény47§, 48§). Amennyiben szükséges, év közben rendkívüli közgyűlés kerül megtartásra.
Törvényi előírásnak megfelelően minden hónap 15-ig a hirdető táblára kifüggesztésre kerül a társasház közüzemi szolgáltatások díjai vonatkozásában a rezsicsökkentés eredményei.

Közös költség hátralék behajtása: Törvényi előírásoknak megfelelően, a Szervezeti és Működési Szabályzatot figyelembe véve kerül behajtásra.

Felújítási, javítási, karbantartási munkák: A Tulajdonosok igényét és a társasház pénzügyi helyzetét figyelembe véve javaslatot teszünk a felújításra, állagmegóvásra. Felújítási munkára minimum 3 árajánlat kerül bekérésre, melyből a közgyűlésen a tulajdonosok választják ki a nyertes ajánlatot.

Pályázatok: Folyamatosan figyelemmel követjük az aktuális pályázati lehetőségeket és amennyiben a társasház megfelel a kritériumoknak, úgy a megbízott partnerünk lebonyolítja a pályázat minden folyamatát.

Társasházkezelési feladatokat az alábbi településeken és vonzáskörzetükben vállalunk:
Budapest IV. kerület – Újpest
Budapest XIV. kerület – Zugló
Budapest XV. kerület – Rákospalota – Újpalota
Budapest XVI. kerület
Budapest XVII. kerület – Rákoskeresztúr – Rákosmente
Dunakeszi
Fót
Göd
Gödöllő
Gyömrő
Kistarcsa
Maglód
Monor
Nagytarcsa
Pécel
Üllő
Vecsés